trans trans trans trans trans trans trans trans trans none Sohbet Odası Boş.
   

oasis

none Gönderen Konu: Ramazan hakkında  (Okunma sayısı 5040 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

  • avatar-yetki

      • Huzurlu
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ramazan hakkında
« : 19 Temmuz 2012, 23:19 »
Bir mübarek ay daha kapımıza geldi dayandı. Bu mübarek ayın tüm islam alemine ve SBT ailemize hayırlara vesile olmasını Cenab-ı haktan niyaz ederim. Rabbim bu ayın hakkını vererek bitiren kullarından eylesin; feyzinden, bereketinden,  şifasından ve sayılmayacak kadar sonsuz rahmetinden istifade etmemizi nasip eylesin inşaallah; tekrardan hepimizin Ramazan ayı mübarek olsun.

nazlı hilal, Zeynep Yüsra, guvercin




  • avatar-yetki

      • Cok-dertli
    • Verimlilik:
      20%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Ramazan hakkında
« Yanıtla #1 : 19 Temmuz 2012, 23:25 »
Ramazan ayınız güzelliklere vesile olsun.
Bilgi, paylaşıldıkça çoğalır.

  • avatar-yetki

      • Fikirci
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Ramazan hakkında
« Yanıtla #2 : 19 Temmuz 2012, 23:30 »
Ramazan ayı mübarek olsun herkese.
Bu Boş Dünyada ANNE Olmaktan Daha Güzel Nevarki!!!

  • avatar-yetki

      • Huzurlu
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Ramazan hakkında
« Yanıtla #3 : 20 Temmuz 2012, 00:20 »
Ramazan ayı mübarek olsun... arkadaşlar bizim evde ramazan heycanı ben küçük yaşda iken bile bi farklıydı hep öyle oldu bu heycanı canlı tutan annem babamdı... şimdi ben çocuklarıma aktarıyorum ki gerçekten çok zevkli oluyor
bir çoğu farz değil vacip değil ama bizim kültürümüzden gelen güzellikler... top patlamadan önce çatıya çıkıp beklemek sonra tatlı bir telaşla bağıra bağıra merdivenlerden inip sofraya koşmak iftar vakti yoldan gelip gecene hayır dağıtmak iftarını açması için pişi yada benzeri ikramlar vermek daha yüzlercesi ve en önemlisi ne yaparsanız yapın çocuklarınızla yapın yoksa o heycanı yaşamanız mümkün olmuyo ... iki haftadır ewde ramazanı bekliyoruz ali diyoki sabah gözünü açar açmaz neyde kadı bu yamazan yaa Alah الله yaa:))
iki haftadır heycanla beklenen geldi şimdi çocukların heycanını bi görün bu gün sahura kalkacaklar kolay mı bu gün 35 defa sormuşlar eşime sahura kalkma konusunu :)) onlardaki bu heycanı bizim hissetmemiz de muhal oluyor doğal olarak ... herkes kendi yaşar arkadaşlar sora her lafın başında diyorlrki çevremdeki insanlar nerde o eski Ramazanlar ...
ESKİDE YENİDE BURDA :)) HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM...

nazlı hilal, guvercin
ismi gönlümde aminlenen bir dua'sın ...

  • avatar-yetki

      • Keyifli
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Ramazan hakkında
« Yanıtla #4 : 20 Temmuz 2012, 00:21 »
Ramazan ayı Tüm İslam Alemi için mübarek olsun inşallah... mxxxutlu

  • avatar-yetki

      • Huzurlu
    • Verimlilik:
      28.89%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Ramazan hakkında
« Yanıtla #5 : 20 Temmuz 2012, 04:08 »
Ramazanımız mübarek olsun.Bu sıcak günlerdeki orucun mükafatı da bambaşka olur.الله hepsini kabul etsin inşallah.Günahlarımızdan arınmış,bağışlanmış bir şekilde bayrama kavuşmayı nasib etsin,amin.
Bir gece yarısı geldin dünyaya,
Unuttum kendimi koşturdum sana,
Rüzgar arkadaştı dualarıma,
Allah'tan her şey biz sabredelim,
Kadere razıyız,hep şükredelim.

  • avatar-yetki

      • Cok-dertli
    • Verimlilik:
      20%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Ramazan hakkında
« Yanıtla #6 : 20 Temmuz 2012, 04:09 »
amin.
Bilgi, paylaşıldıkça çoğalır.

  • avatar-yetki

      • Sekercik
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Ramazan hakkında
« Yanıtla #7 : 20 Temmuz 2012, 06:57 »
Oruç der ki;
Niyetim sizi aç bırakmak değil, emelim size aç'ı anlatmak...

Tüm Dostlarıma Hayırlı Ramazanlar Diliyorum. RABBİM tuttuğumuz oruçları kabul etsin inşALLAH...
Derdimi seviyorum
Biliyorum ki derdimi Veren de beni seviyor
Seven, sevdiğinin nazını ölçüyor.
Sevilen çekmesin de neylesin.

  • avatar-yetki

      • Sekercik
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Ramazan hakkında
« Yanıtla #8 : 20 Temmuz 2012, 07:00 »
Ramazan ayı mübarek olsun... arkadaşlar bizim evde ramazan heycanı ben küçük yaşda iken bile bi farklıydı hep öyle oldu bu heycanı canlı tutan annem babamdı... şimdi ben çocuklarıma aktarıyorum ki gerçekten çok zevkli oluyor
bir çoğu farz değil vacip değil ama bizim kültürümüzden gelen güzellikler... top patlamadan önce çatıya çıkıp beklemek sonra tatlı bir telaşla bağıra bağıra merdivenlerden inip sofraya koşmak iftar vakti yoldan gelip gecene hayır dağıtmak iftarını açması için pişi yada benzeri ikramlar vermek daha yüzlercesi ve en önemlisi ne yaparsanız yapın çocuklarınızla yapın yoksa o heycanı yaşamanız mümkün olmuyo ... iki haftadır ewde ramazanı bekliyoruz ali diyoki sabah gözünü açar açmaz neyde kadı bu yamazan yaa Alah الله yaa:))
iki haftadır heycanla beklenen geldi şimdi çocukların heycanını bi görün bu gün sahura kalkacaklar kolay mı bu gün 35 defa sormuşlar eşime sahura kalkma konusunu :)) onlardaki bu heycanı bizim hissetmemiz de muhal oluyor doğal olarak ... herkes kendi yaşar arkadaşlar sora her lafın başında diyorlrki çevremdeki insanlar nerde o eski Ramazanlar ...
ESKİDE YENİDE BURDA :)) HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM...
Neden bilmem ama bu yazıyı okurken çok duygulandım...Benim çocukluğumda da bu heyecanlar oluyordu davulcuyu bir kez dahi olsun görmek için ilkokul çağlarımda kaç gece uykularımı böldüğümü biliyorum.İbrahim Abi bizde sizin gibi Nazlıma bu heyecanı yaşatmak istiyoruz bu gece kalkıp davulcuyu görecek :)
Derdimi seviyorum
Biliyorum ki derdimi Veren de beni seviyor
Seven, sevdiğinin nazını ölçüyor.
Sevilen çekmesin de neylesin.

  • avatar-yetki

    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Ramazan hakkında
« Yanıtla #9 : 20 Temmuz 2012, 10:14 »
Ramazan  ayi mubarek olsun herkese in$.
derdimi seviyorum,çunku verenide çok seviyorum


 

Sitemize ziyaretçi olarak giriş yaptınız. Yetkileriniz:

none

none

none

none

none

none

none

none

none
Yeni konu başlatamazsınız.

none
Cevap yazamazsınız.

none
Eklenti gönderemezsiniz.

none
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz.

BBCode
none
Açık

Gülücükler none
Açık

Resim
none
Açık

HTML
none
Açık


Ramazan hakkında Konusuna Ait Benzer Konular

Konu

Görüntülenme

Başlatan

Konu içeriği

none Resimli konularınızın anasayfada yayınlanması hakkında none Yanıt: 33 - Gösterim: 7139 - none bolubeyi İçerisinde resim ya da video barındıran konularınızın sitemiz anasayfasında yürüyen resimler halinde yayınlanması mümkündür. İlk... Devamı...
none Ramazan sohbetleri - 2014 none Yanıt: 35 - Gösterim: 5892 - none bolubeyi Bu akşam ramazan ayının ilk teravih namazı kılınacak. Ramazan nedeniyle bir çoğumuz gece geç saatlere kadar ayakta olacağız. Fır... Devamı...
none Ramazan sohbetleri - 2015 none Yanıt: 27 - Gösterim: 3958 - none bolubeyi Bu akşam ramazan ayının ilk teravih namazı kılınacak. Ramazan nedeniyle bir çoğumuz gece geç saatlere kadar ayakta olacağız. Fır... Devamı...
none Ramazan 2017 none Yanıt: 4 - Gösterim: 494 - none Burak Eren Mübarek Ramazan ayının ülkemize ve tüm islam alemine bolluk bereket sağlık, sitemize de eski üyelerini geri getirmesini dilerim.... Devamı...
none 2018 Hoş geldin Ramazan none Yanıt: 0 - Gösterim: 167 - none Burak Eren    Mevlamıza hamdolsun ki bizi bir mübarek ramazan ayına daha kavuşturdu.[size=20pt]الله[/size] dünyamız ve ahiretimiz için en güzel şekilde bu a... Devamı...
none Üropan ilaç hakkında none Yanıt: 1 - Gösterim: 95 - none HiraNur Herkese hayırlı akşamlar ve geçmiş olsun. Bizim sıkınyitımız kızım 2 yaşında ve meshane problemli çıktı. Şişli florence hastahan... Devamı...




SimplePortal © 2008-2013, SimplePortal
SMF Default Theme Edit: Hasan Erturk | Google | sitemap
SMF 2.0.9 | SMF © 2013, Simple Machines
Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu
spinabifidaturkey.com