trans trans trans trans trans trans trans trans trans none Sohbet Odası Boş.
   

oasis

* Tuğba'nın Ninnisi

none Gönderen Konu: Tuğbanın Göz Kontrolü  (Okunma sayısı 3062 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

  • avatar-yetki

      • Kaygili
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Tuğbanın Göz Kontrolü
« : 06 Eylül 2014, 16:37 »
Selam Arkadaşlar
Tuğba 6 aydır gözlerinde kayma nedeniyle gözlük takıyordu. Dünkü kontrolümüzde doktor gözlüğün hiç bir işe yaramadığını düzelme olmadığını söyledi. İğne tedavisi yapıcaklar eğer onu yapmazsan 2 yaşında ameliyat olsa da ameliyatda işe yaramaz dedi. Belki de bununlar ameliyata hiç gerek kalmaz dedi. Tahlillerini yaptık anestezi uygun görürse gün vercekler. Bu tecrübeyi  yaşamış olan arkadaşlar ve bilgisi olanlar sizden yorum bekliyorum.




  • avatar-yetki

      • seciniz
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Tuğbanın Göz Kontrolü
« Yanıtla #1 : 06 Eylül 2014, 17:28 »
Çok geçmiş olsun Rabbim acil şifa versin.
Hiç duymadığım bi tedavi şekli inşallah faydalı olur.
Sabır gerektiren bir zamandasın
Pişman olmamak için çabalamalısın
İnanç'la gidersen doğru yoldasın
Neden ben diye düşünme sakın
Allah ın takdiri, bu alın yazın...

  • avatar-yetki

      • Fikirci
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Tuğbanın Göz Kontrolü
« Yanıtla #2 : 08 Eylül 2014, 08:20 »
Geçmiş olsun Rabbim acil şifa versin.
Bu Boş Dünyada ANNE Olmaktan Daha Güzel Nevarki!!!

  • avatar-yetki

      • Huzurlu
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Tuğbanın Göz Kontrolü
« Yanıtla #3 : 08 Eylül 2014, 17:10 »
ali gözlerindeki kayma nedeniyle ameliyat olmuştu ama iğne tedavisini hiç duymadım
ismi gönlümde aminlenen bir dua'sın ...

  • avatar-yetki

      • Huzurlu
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Tuğbanın Göz Kontrolü
« Yanıtla #4 : 08 Eylül 2014, 17:50 »
Geçmiş olsun Rabbim acil şifa versin.

  • avatar-yetki

      • Huzurlu
    • Verimlilik:
      35.56%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Tuğbanın Göz Kontrolü
« Yanıtla #5 : 08 Eylül 2014, 18:01 »
Geçmiş olsun.
Bir gece yarısı geldin dünyaya,
Unuttum kendimi koşturdum sana,
Rüzgar arkadaştı dualarıma,
Allah'tan her şey biz sabredelim,
Kadere razıyız,hep şükredelim.

  • avatar-yetki

      • Kaygili
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Tuğbanın Göz Kontrolü
« Yanıtla #6 : 09 Eylül 2014, 08:15 »
Hepiniz sagolun yarin baska hastaneye gostericem bir yere gosterdimyaptirma dedi bakalim hayirlisi olsum

  • avatar-yetki

      • seciniz
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Tuğbanın Göz Kontrolü
« Yanıtla #7 : 09 Eylül 2014, 19:17 »
Hakkınızda hayirlisi olur inşallah .
Evet bir yerde kalmamak laxim bi kaç yere gösterip öyle karar verin
Sabır gerektiren bir zamandasın
Pişman olmamak için çabalamalısın
İnanç'la gidersen doğru yoldasın
Neden ben diye düşünme sakın
Allah ın takdiri, bu alın yazın...

  • avatar-yetki

      • Mutlu
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Tuğbanın Göz Kontrolü
« Yanıtla #8 : 09 Eylül 2014, 20:47 »
Geçmiş olsun Rabb im şifa versin.

  • avatar-yetki

      • Kaygili
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Tuğbanın Göz Kontrolü
« Yanıtla #9 : 10 Eylül 2014, 17:40 »
Hakkınızda hayirlisi olur انشاءالله .
Evet bir yerde kalmamak laxim bi kaç yere gösterip öyle karar verin
doğru ama nekadar yere götürürsen okadar kafan karışıyo bezmi alem ünüvrstesine götürdüm oda bişey söylemedi takip etcez diyo başım ağrıyo artık bizim takibimiz zaten var ben bi uzman görüşü istedim


 

Sitemize ziyaretçi olarak giriş yaptınız. Yetkileriniz:

none

none

none

none

none

none

none

none

none
Yeni konu başlatamazsınız.

none
Cevap yazamazsınız.

none
Eklenti gönderemezsiniz.

none
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz.

BBCode
none
Açık

Gülücükler none
Açık

Resim
none
Açık

HTML
none
Açık


Tuğbanın Göz Kontrolü Konusuna Ait Benzer Konular

Konu

Görüntülenme

Başlatan

Konu içeriği

none Hamza'nın kontrolü none Yanıt: 60 - Gösterim: 15566 - none arzu Hamza yarın Ankaraya beyin cerrahısindeki konturolune gidecek . inşallah iyi haberlerle döneriz Devamı...
none Tamara'nın hidrosefali kontrolü none Yanıt: 21 - Gösterim: 8488 - none tamara nas Dün 7 hafta aradan sonra yine hastanedeydik. Şant takılması için yattığımızdan beri daha yeni gidebildik kontrole. O zamandan be... Devamı...
none Berat'ın kontrolü none Yanıt: 5 - Gösterim: 1993 - none ayhan Herkese merhaba dün yine Kayseri'ye gittik sinagis aşısını yaptırdık. Hemşireler yine hayrete düştüler siz bu çoçuğa ne yapıyosu... Devamı...
none Pediatrik Üroloji Kontrolü none Yanıt: 3 - Gösterim: 1866 - none orhan_orh Merhaba.Bugün saat 10:30 da pediatrik üroloji kontrolüne gittik. Prof. Abdurrahman ÖNEN'in özel muayenehanesindeydik. Özel yeri ... Devamı...
none Beyin Cerrahi Kontrolü none Yanıt: 5 - Gösterim: 1836 - none diren Arkadaşlar Diren bu gün Yeşilyurt'ta Atatürk Araştırma Hastanesinde Nurullah Hocaya muayene oldu istediği filmleri çekilip tekra... Devamı...
none Elif'in hidrosefali kontrolü none Yanıt: 7 - Gösterim: 3632 - none erkankıvrak Yoğunluktan ve zamansızlıktan pek giremiyorum. Kızımız Elif'in hidrosafili kontrolleri temiz çıktı hidrosafili gelişmeden yola d... Devamı...
none Elektronik Mesane Kontrolü none Yanıt: 12 - Gösterim: 4775 - none bolubeyi Bu akşam yabancı sağlık sitelerinde mesane problemleri ile ilgili konuları incelerken enteresan bir bilgi ile karşılaştım. Anlad... Devamı...
none Eyüp Ensar'ın kontrolü none Yanıt: 30 - Gösterim: 6659 - none Eyup Ensar Dün Eyüp'ün kontrolü için Üniversitedeydik. Bütün kontrolleri yapıldı çok şükür her şey yolunda. Sağ ayağını yan bastığı için or... Devamı...
none Samsun kontrolü none Yanıt: 18 - Gösterim: 3674 - none esra akpınar Selam arkadaşlar dün Elif'in kontrolleri için Samsuna gittik. Böbrek ultrasonu ve sintigrafi çekildi sonuçlar henüz belli değil.... Devamı...
none Ömer'in ortopedi kontrolü none Yanıt: 37 - Gösterim: 7944 - none Ö. Faruk Merhaba arkadaşlar, bugün Ömer'i Baltalimanı kemik hast. götürdük. Doktor pafo ve bel kemerli twister yazdı şimdi medikalci araş... Devamı...




SimplePortal © 2008-2013, SimplePortal
SMF Default Theme Edit: Hasan Erturk | Google | sitemap
SMF 2.0.9 | SMF © 2013, Simple Machines
Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu
spinabifidaturkey.com