trans trans trans trans trans trans trans trans trans none Sohbet Odası Boş.
   

oasis

* Eren Ege'nin Ninnisi

none Gönderen Konu: Eren Ege Dogan nın 57 günlük oldu  (Okunma sayısı 3513 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

  • avatar-yetki

      • Keyifli
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Eren Ege Dogan nın 57 günlük oldu
« : 18 Haziran 2011, 16:23 »
Merhaba arkadaşlar günler nasıl da geçiyo çocuğumuz 57 günlük oldu . Şimdik sizlere anne baba olarak gözlemlerimizi anlatacağız sizde kendi çucuğunuz ile kıyaslayarak görüşlerinizi bildirirseniz memnun kalırız.

57 günlük baş ölçüsü 40 cm.     oldu maksumum ölçü erkek çocuklarda 41 di bu bizi memnun etti ancak tedirginliğimiz halen devam ediyo bu 57 günlük sürede çocuğumuzun idrar yapmasında herhangi bir sıkıntı yaşamadık. idrar tahlillerinde Likosit 1 çıktı buda bizi memnun etti çözemediğim bi olay çocuğun kendisini devamlı sıkması bacaklarını gergin halde sıkıyo kendini çocuk kaka yapamıyo 4 5 günde az az yapıyo.


1:  Çocuğunda hidrosofali olan kişilerde 2 aylık gözlemlerini benimle paylaşa bilirlermi.
2: Bacaklarını kasarak kendini sıkması ve kakasını yapamaması ve devamlı ağlamasına ne diyorsunuz. ama  haftada 1 kere yapıyo.

teşekkür ederim.
Murat Dogan





  • avatar-yetki

    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


kabız oldugu için karnı agrıyodur bacaklarhnı kasması ve aglaması ondandır geçmş olsun

  • avatar-yetki

    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


ömerdede vardı aynı kaka problemi bagırsak yumuşatıcı ilaç kullanmanız gerekebilir dr unuza danışırsanız daha saglıklı bilgi alabilirsiniz

  • avatar-yetki

    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


berfin  aylıkken baş çewresi falan kaçtı hiç hatırlayamıorum.bizim zaten normal gidio ölçümler.tam hastaneden taburcu olacaktık. 1günde  2cm büyüme oldu.ameliyata alınacaktı.karaciğer enzimleri yüksek çıktığı için 1 hafta düşmesi beklendi.bu aradada başda bulunan suyu şırıngayla çektiler.başı büyüyüp beyne zarar wermesin diye.1 hafta sonuda 1 cm daha büyüyünce karaciğere bişey de olsa kendi kendini yeniler ama beyinde öle şansımız yok dedi dr lar.bizde imza attık amelyata girdi kızım.allah tarafından ameliyat masasında tekrar enzimlerine bakmışlar.enzimler düşmüş.çok güzelde ameliyat geçirmiş.1hafta yattıktan sonrada taburcu olduk.bacaklarını kasmasıda gazı olabilir ondan çekiodur muhtemelen...

  • ayşe özcan
  • Üyelik Tarihi: Oca 1970
  • Yer:

Merhaba arkadaşlar günler nasıl da geçiyo çocuğumuz 57 günlük oldu . Şimdik sizlere anne baba olarak gözlemlerimizi anlatacağız sizde kendi çucuğunuz ile kıyaslayarak görüşlerinizi bildirirseniz memnun kalırı.

57 günlük baş ölçüsü 40 cm.     oldu maksumum ölçü erkek çocuklarda 41 di bu bizi memnun etti ancak tedirginliğimiz halen devam ediyo bu 57 günlük sürede çocuğumuzun idrar yapmasında herhangi bir sıkıntı yaşamadık. idrar tahlillerinde Likosit 1 çıktı buda bizi memnun etti çözemediğim bi olay çocuğun kendisini devamlı sıkması bacaklarını gergin halde sıkıyo kendini çocuk kaka yapamıyo 4 5 günde az az yapıyo.


1:  Çocuğunda hidrosofali olan kişilerde 2 aylık gözlemlerini benimle paylaşa bilirlermi.
2: Bacaklarını kasarak kendini sıkması ve kakasını yapamaması ve devamlı ağlamasına ne diyorsunuz. ama  haftada 1 kere yapıyo.

teşekkür ederim.
Murat Dogan
İdrar yapmasında problem olmadığını yazmışsınız. Çocuğun beze idrar yapıyor olması ,mesanede idrar kalmıyor anlamına gelmiyor. Bu durumu anlamak  için pediatrik üroloji uzmanına gidip bazı testleri yaptırmanız lazım. Biliyorsunuz mesanede kalan idrar böbreklere geri kaçarsa böbrek fonksiyonlarında geri dönüşümsüz sonuçlara yol açabilir. Üniversite hastanesinin pediatrik üroloji bölümüne gitmenizi öneriyorum.Unutmayın!!! Spina bifidalı çocuklar nöroloji, üroloji,nefroloji,ortopedi, fizik tedavi branşlarının devamlı kontrölü altında olmalıdır.

  • avatar-yetki

    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


siz yolun çok başındasınız allah kolaylık versin adımlarınızı çok emin ve doğru atmak zorundasınız benim kızım 7 yaşıyacak 1 ay sonra benim kızım 1,5 aylıkken belden aşşağıda hiç his bile yoktu zamanla yavaş yavaş gelişti ve şu anda kol kanedyenleriyle yürüyor.üroloji uzmanı yada çocuk cerrahına muhakkak götürün tak kullanması gerekebilir (yani sonda)biz kullanıyoruz eğer kullanmazsanız sağlık açısında çocuk çok sıkıntı çekebilir ama giderseniz onlar sizi zaten yönlendirecek ve anlatacaklardır.

  • avatar-yetki

      • seciniz
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


Merhaba arkadaşlar günler nasıl da geçiyo çocuğumuz 57 günlük oldu . Şimdik sizlere anne baba olarak gözlemlerimizi anlatacağız sizde kendi çucuğunuz ile kıyaslayarak görüşlerinizi bildirirseniz memnun kalırı.

57 günlük baş ölçüsü 40 cm.     oldu maksumum ölçü erkek çocuklarda 41 di bu bizi memnun etti ancak tedirginliğimiz halen devam ediyo bu 57 günlük sürede çocuğumuzun idrar yapmasında herhangi bir sıkıntı yaşamadık. idrar tahlillerinde Likosit 1 çıktı buda bizi memnun etti çözemediğim bi olay çocuğun kendisini devamlı sıkması bacaklarını gergin halde sıkıyo kendini çocuk kaka yapamıyo 4 5 günde az az yapıyo.


1:  Çocuğunda hidrosofali olan kişilerde 2 aylık gözlemlerini benimle paylaşa bilirlermi.
2: Bacaklarını kasarak kendini sıkması ve kakasını yapamaması ve devamlı ağlamasına ne diyorsunuz. ama  haftada 1 kere yapıyo.

teşekkür ederim.
Murat Dogan


   Bizim Zeynep'imiz de şuan 6 aylık oldu baş takibini yapıyoruz şimdilik bir sıkıntımız yok.Yaklaşık 3 - 4  aylık olana kadar bizim de kabızlık problemimiz vardı.Hiç ilaç vs. kullanmadık her gün zeytinyağı ile karın kısmından başlayarak parmak uçlarına kadar her tarafına  masaj uyguladık.Zeytin yağı hem pişik olmasını önler hem de çocuğa masaj yapıldığı için vücut fonksiyonlarının çalışmasını sağlayarak bebeği rahatlatır.Ayrıca bizim hanım nane karabaş otu dövülmemiş kimyon hatmi çiçeği bunların karışık  çayını yapar hem kendisi içer hem de az da olsa bebeğe içirir.Biz faydasını çok gördük bunlar biraz da koca karı ilaçları diye küçümsenir ama tabi yine de doktora görünmekte fayda var.Eğer ilaçlardan fayda göremiyorsanız bunları denemenizi öneririm.

Nane : Naneyi herkes bilir karın ağrısı gaz giderme gibi durumlarda rahatlatıcı olarak kullanılır.

Kimyon :Mideye iyi gelir iltihap gidericidir hazmı kolaylaştırır.

Hatmi çiçeği :Kuru öksürük bronşit ve iltihap gidericidir.

Karabaş otu: Karabaş otu bilhassa baş bölgesindeki tıkalı damarları açar. Baş bölgesindeki dışarı atılmayan toksit maddeleri terle ağız burun yoluyla dışarı atar. Sinüzit iltihapları burun ve geniz kanalıyla boşaltır. Ayrıca tüm vücuttaki damarları da açar. Mide ve bağırsağı yumuşatır, gaz sıkışmasına iyi gelir. İdrar sökücü özelliği vardır, Böbrekleri çalıştırır ve temizler, safra ifrazatını artırır. Safrayı çalıştırır.Beyin hastalıklarına iyi gelir. Uyuşukluğu giderir ve vücuda dinçlik ve zindelik verir.

Bu ve buna benzer bitkiler dozunda kullanmak kaydıyla büyüklere de faydalı ben içiyorum çokta faydasını gördüm tavsiye ederim.
Hafif acılar konuşabilir ama,derin acılar sessizdir.


 

Sitemize ziyaretçi olarak giriş yaptınız. Yetkileriniz:

none

none

none

none

none

none

none

none

none
Yeni konu başlatamazsınız.

none
Cevap yazamazsınız.

none
Eklenti gönderemezsiniz.

none
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz.

BBCode
none
Açık

Gülücükler none
Açık

Resim
none
Açık

HTML
none
Açık


Eren Ege Dogan nın 57 günlük oldu Konusuna Ait Benzer Konular

Konu

Görüntülenme

Başlatan

Konu içeriği

none Solunum fonksiyonlarının günlük yaşam aktivite bağımsızlığına etkisi none Yanıt: 4 - Gösterim: 2701 - none bolubeyi Spina bifidalı çocuklarda solunum fonksiyonlarının günlük yaşam aktivite bağımsızlığına etkisiAmaç: Bu çalışmanın amacı, spina b... Devamı...
none 11 günlük uras alpimiz meningomyosel. Hangi süreçlerden geçeceğiz. none Yanıt: 3 - Gösterim: 530 - none Merveurasalp Öncelikle merhabalar. Yiğenim 11 günlük erkek çocuk.meningomyosel. ameliyat oldu ve omirilik açıklığı  kapandı bugün. Bu zamana ... Devamı...




SimplePortal © 2008-2013, SimplePortal
SMF Default Theme Edit: Hasan Erturk | sitemap
SMF 2.1 | SMF © 2013, Simple Machines
Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu
spinabifidaturkey.com