trans trans trans trans trans trans trans trans trans none Sohbet Odası Boş.
   

oasis

none Gönderen Konu: Spina bifida  (Okunma sayısı 7942 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

  • avatar-yetki

      • Mutlu
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Spina bifida
« Yanıtla #20 : 28 Ekim 2013, 09:05 »
Hoş geldiniz geçmiş olsun.

  • avatar-yetki

      • Kaygili
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Spina bifida
« Yanıtla #21 : 28 Ekim 2013, 09:50 »
hoşgeldiniz الله hepimize şifa versin.
bilmxxxem Her şey kader ile takdir edilmiştir. Kısmetine razı ol ki rahat edesin.  bilmxxxem

  • avatar-yetki

      • Arastirmaci
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Spina bifida
« Yanıtla #22 : 28 Ekim 2013, 20:29 »
Geçmiş olsun.. herşey gönlünüzce olsun inş..
Bana KaDeR'imin bir oyunumu bu
Aldı sevdiğimi verdi zulumu
Dünyaya doymadan geçip gideceğim
Yoksa yaşamanın kanunumu bu..!?

  • avatar-yetki

    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Spina bifida
« Yanıtla #23 : 29 Ekim 2013, 13:47 »
Skolyoz eğer ilerlemişse malesef ameliyattan başka bi çare yok doktorunuzu iyi seçmenizi öneririm. Kamil çağrı köse 9 aylık bebeği ameliyat ettiğini duymuştum ileride daha büyük sorunlarla karşılaşmamanız için  işini iyi bilen bi doktora görünüp müdahale edilmesi gerek.

  • avatar-yetki

      • seciniz
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Spina bifida
« Yanıtla #24 : 30 Ekim 2013, 12:58 »
Merhaba ben Elif Eylül'ün annesıyim. Yeni katıldım aranıza benim kızım 3 yaşinda sipina bifidalı, yürüyemiyor.  Dogduktan 1 ay sonra açıklık kapatıldı kafa büyümedi mesane sorunu çekiyoruz desteksiz oturamıyoruz bütün hayatımı ilgimi bütün anneler gibi ben de yavruma verdim sadece onun için neler yapabilirim düşüncesiyle katıldım rabbim cümlemizin yardımcısı olsun.
    merhaba bu yazınızı yeni gördüm bizde balıkesirde oturuyoruz balfiziğe başladık siz nereye gidiyosunuz benim kızımda 3 yasında yeni daha iki gün önce skolyoz teşhisi koydular bizede ameliyat diyolar ama bizde cok kararsızız ameliyat konusunda izmir egede kontrollerimiz oluyo en kısa zamanda randevu alıp egeye ortopedi ye gidicez bakalım onlar ne karar vericek الله yadımcımız olsun
Azram hayat dolu kızım iyiki varsın canım kızım nazarx

  • avatar-yetki

      • Cok-yorgun
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Spina bifida
« Yanıtla #25 : 30 Ekim 2013, 14:02 »
Sizede geçmiş olsun

  • avatar-yetki

      • Depresyonda
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Spina bifida
« Yanıtla #26 : 30 Ekim 2013, 17:36 »
Merjaba ben bandirmada ikamet ediyorum ameloyatini bursada oldu su anda oturamiyor yuruuemiyor daha cok rlhamdurillah ama bursatlyi onermem baya sorun yasadik buyuk keseyle dogdugu icin alinmasi gerekiyormus ama picak parasi almadan uapmadilar 12binlira aldilar ameliyata col buyuk skolyoz var sirtinda ve nerde ameliyat ettrelim diye dusunu yoruz izmiride iyi oldugunu duydum istanbulda hayitlidi ins sizinki yenimi anlasildi tam snlamadim danismak istediginiz olursaburdayim gecmid olsun

  • avatar-yetki

      • seciniz
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Spina bifida
« Yanıtla #27 : 30 Ekim 2013, 22:41 »
bizim doğar doğmaz kese ameliyatı oldu izmir ege üniversitesinde para falan vermedik sizin özelde mi oldu ameliyatınız ? azra desteksiz oturuyo ama yürüyemiyo fizik tedavi görüyoruz uzun yürüme cihazı yaptırdık onunla aykta tutuyoruz valla bizim skolyoz iki gün önce belli oldu fakat film falan çekilmedi dadece ortapedi dktru eliyle bakarak dedi biz önümüz haft a izmire gidicez ordaki doktorlar ne dicek derecesi ne bilmiyorum film falan çekerler ameliyat olur dedi doktor ama hayırlısı ege üniversitesi bu konularda iyi bence biz dogdugundan beri takipleri orda oluyoruz bazen aksaklıklar randevu gec oluyo falan ama iyi yani
Azram hayat dolu kızım iyiki varsın canım kızım nazarx

  • avatar-yetki

      • Huzurlu
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Spina bifida
« Yanıtla #28 : 30 Ekim 2013, 23:49 »
Hoşgeldiniz geçmiş olsun.
Sabret; doğrusu الله muhsinlerin ecrini zayi etmez...

  • avatar-yetki

      • Depresyonda
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Spina bifida
« Yanıtla #29 : 30 Ekim 2013, 23:51 »
saolun tskurler saolun


 

Sitemize ziyaretçi olarak giriş yaptınız. Yetkileriniz:

none

none

none

none

none

none

none

none

none
Yeni konu başlatamazsınız.

none
Cevap yazamazsınız.

none
Eklenti gönderemezsiniz.

none
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz.

BBCode
none
Açık

Gülücükler none
Açık

Resim
none
Açık

HTML
none
Açık


Spina bifida Konusuna Ait Benzer Konular

Konu

Görüntülenme

Başlatan

Konu içeriği

none Spina Bifida Tapatalk'ta. none Yanıt: 38 - Gösterim: 13227 - none erkolay Tapatalk, akıllı telefonunuzdan forum sistemlerine daha rahat erişmenizi ve aynı anda birçok forumu takip etmenizi sağlayan bir ... Devamı...
none spina bifida none Yanıt: 14 - Gösterim: 8878 - none merve 24 haftalık hamileyim bebegime spina bifida teşhisi kondu. Teşhiste sakral 2-3  ve kafası içinde limon muz  kafa yazıyordu ilk b... Devamı...
none spina bifida için mayo none Yanıt: 4 - Gösterim: 7063 - none ilknur Merkeze merhaba baya bir uzun zaman oldu siteye girmeyelli vefaslzlığımdan değil burayı unutmuş değilim yoğun ve hoş olmayan zam... Devamı...
none spina bifida none Yanıt: 9 - Gösterim: 1980 - none taliye arslan mrh. arkadaşlar benim şuan 6 bucuk aylık oğlum var. Bebek doğduktan sonra spina bifida olduğunu öğrendik. Doktorlar İstanbul'a 3... Devamı...
none TAŞINDI: spina bifida none Yanıt: 0 - Gösterim: 668 - none bolubeyi Bu konu Yeni üyeler isimli bölüme taşınmıştır. http://www.spinabifidaturkey.com/smf/index.php?topic=11240.0 Devamı...
none Spina bifida - atv none Yanıt: 5 - Gösterim: 2209 - none bolubeyi Spina Bifida diğer adıyla çocuklarda açık ya da ayrık omurga hastalığı Bilim Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Cerrahisi Ana Bili... Devamı...
none Spina bifida none Yanıt: 6 - Gösterim: 1610 - none gülayşe Herkese merhabalar kendisi spina bifidalı olan kimler var? Devamı...
none Spina bifida none Yanıt: 6 - Gösterim: 1269 - none Aysegül Merhaba ben 20 haftalık hamileyim 16 haftalık ken bebeğim de Spina bifida Hidro sefali limon muz bulgusu var dediler göbek kordo... Devamı...
none İkizlerden birine spina bifida teşhisi koyuldu none Yanıt: 11 - Gösterim: 3374 - none Erman Herkese Merhaba,Eşim 19 haftalık çift yumurta ikizlere hamile. 5 gün önce doktorumuz rutin kontroller sırasında bir tanesinin ay... Devamı...
none Spina bifida hakkında hazırlanmış dökümanlar none Yanıt: 3 - Gösterim: 966 - none bolubeyi Spina bifida hakkında hazırlanmış dökümanların listesine buraya tıklayıp ulaşabilirsiniz. Devamı...




SimplePortal © 2008-2013, SimplePortal
SMF Default Theme Edit: Hasan Erturk | Google | sitemap
SMF 2.1 | SMF © 2013, Simple Machines
Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu
spinabifidaturkey.com