trans trans trans trans trans trans trans trans trans none Sohbet Odası Boş.
   

oasis

none Gönderen Konu: Sakat olmak  (Okunma sayısı 12030 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

  • avatar-yetki

    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Sakat olmak
« Yanıtla #10 : 13 Aralık 2008, 11:50 »
çok sevindim iyi olmasına.bir daha bu duygulara kapılmamasını diliyorum

  • avatar-yetki

    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Sakat olmak
« Yanıtla #11 : 15 Aralık 2008, 12:49 »
GAMZEM GÜZELLİM FISTIĞIM SENİN YAŞINDAYKEN BANA OKULDA BASTONLU NİNE  DERLERDİ   koxxxmik BENDE AĞLARDIM AMA SONRA KENDİ KENDİME DEDİMKİ BANA YAŞADIĞIM SÜRECE BU KELİMELERİ ÇOK DUYUCAM HEP BEN Mİ AĞLAYIP ÜZÜLÜCEM Bİ AĞLADIM İKİ AĞLADIM SONRA GÜLÜP GEÇMEYE BAŞLADIM SENDE ÖYLE YAP GÜLLÜM SANA O KELİMEYİ KULANAN İNSANLAR İLERDE BAŞLARINA AYNI ŞEYİN GELEBİLECEĞİNİ DÜŞÜNEMİYORLAR DEMEKKİ SEN ONLARI HİÇ TAKMA AŞKIM O GÜZEL GÖZLERİNE AĞLAMAK ASALA YAKIŞMAZ SENİ ÇOK SEVEN FUNDA ABLANI KIRMAZSIN UMARIM

  • avatar-yetki

      • Bitkin
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Sakat olmak
« Yanıtla #12 : 04 Ocak 2009, 04:01 »
GAMZEM GÜZELLİM FISTIĞIM SENİN YAŞINDAYKEN BANA OKULDA BASTONLU NİNE  DERLERDİ   koxxxmik BENDE AĞLARDIM AMA SONRA KENDİ KENDİME DEDİMKİ BANA YAŞADIĞIM SÜRECE BU KELİMELERİ ÇOK DUYUCAM HEP BEN Mİ AĞLAYIP ÜZÜLÜCEM Bİ AĞLADIM İKİ AĞLADIM SONRA GÜLÜP GEÇMEYE BAŞLADIM SENDE ÖYLE YAP GÜLLÜM SANA O KELİMEYİ KULANAN İNSANLAR İLERDE BAŞLARINA AYNI ŞEYİN GELEBİLECEĞİNİ DÜŞÜNEMİYORLAR DEMEKKİ SEN ONLARI HİÇ TAKMA AŞKIM O GÜZEL GÖZLERİNE AĞLAMAK ASALA YAKIŞMAZ SENİ ÇOK SEVEN FUNDA ABLANI KIRMAZSIN UMARIM
Funda sizi bu güzel yazılarınızdan dolayı teprık ediyorum..Aslında cok güzel bunu cocklarımız mutlaka okumalı veya aileleri ona bunu anlatmalı.

  • ahmet_hoca
  • Üyelik Tarihi: Oca 1970
  • Yer:

none
Sakat olmak
« Yanıtla #13 : 23 Ocak 2009, 09:37 »
canım kardeşim öncelikle şunu bilki sakat olmak veya olmamak bizim elimizde olan bişey değil . bunun yanısıra sağlam olarak geçinenlerin sağlamlığıda tartışılır . hangimiz bir ömür sağlam kalacağımızın garantisini verebiliriz ki ? bu sebeple unutmaman gereken şey hayatın senin merkezinde döndüğüdür . sana sakat veya benzeri şeyler söyleyenler demekki hem insanlıktan hemde sevgiden nasibini almamış . insan sadece kıskandığı kişiyi aşağılamaya çalışır . madem seni sakat diyerek üzmeye çalışıyorlar demekki senin ardındaki bu sevgiyi ve aileni kıskanıyorlar . belkide senin zekanı kıskanıyorlardır .  mxxxutlu

sen üzülme unutmaki hayat bir aynadır ona gülüsersen o da sana gülümser , somurtursan o da sana somurtur . sen ailenin güneşisin ve somurtarak bu kadar sevenini üzmeye hakkın yok :)

seni seviyoruz  nazarx appl

  • avatar-yetki

      • Cok-dertli
    • Verimlilik:
      84.44%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Sakat olmak
« Yanıtla #14 : 23 Ocak 2009, 09:54 »
الله razı olsun hocam.
Bilgi, paylaşıldıkça çoğalır.

  • avatar-yetki

      • Kaygili
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Sakat olmak
« Yanıtla #15 : 12 Şubat 2014, 00:13 »
az önce bu konuyu okudum benimkızım6aylık daha bişey bilmiyor ama diyer çocuklarım beni biraz zorluyo eltimin çocuğu tuğbadan 3hafta küçük tuğba daha kafasını tam tutamıyo eltiminki oturmaya başladı benhiç üzülmüyorum amaçocuklarım onu çok sevdikleri için bazen sorularyla beni yoruyo eltim benimoğlum yaşından önce yürücek demiş benimkide   duymuş üzülmüş kısacası böyle şeyler olcak biz bunun bir imtan olduğunu anlatmalıyız veonları çok mutlu ytiştirmeliyiz ben gebelikte öğrendi onun engelli olması deyil kaybetme ihtimali beni mahvetti onu herkesten çok seviyorum benim nefesim allah acılarını yaşatması

  • avatar-yetki

      • Huzurlu
    • Verimlilik:
      2.22%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Sakat olmak
« Yanıtla #16 : 12 Şubat 2014, 00:34 »
amin الله acılarını yaşatmasın büyüdükçe daha değişik konularda canınız sıkılacak ama inanın bu ne kadar erken olursa o kadar iyi oluyor yoksa büyünce bu tür şeyler sizi çok daha fazla yoracaktır :) sıkıntıya mahal yok الله deyin yeter :)
ismi gönlümde aminlenen bir dua'sın ...

  • avatar-yetki

      • Cok-yorgun
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Sakat olmak
« Yanıtla #17 : 12 Şubat 2014, 19:34 »
Rabbim hepimizin yardımcısı olsun.

  • avatar-yetki

      • seciniz
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Sakat olmak
« Yanıtla #18 : 12 Şubat 2014, 20:21 »
Rabbim yardımcımız olsun psıkolojımızı düzeltmemız lazım onlar ıcın ben kuzum ıcın psıkojımı düzeltmeye calısıyorum  uhu bende hamıleyken ögrenmiştim ve kaybetmekten cookk korkmustum ....şimdi cok sükğr yanımızda الله'ın izniyle الله dıyerek atlatacagız bu günleri insaallah   uhu

  • avatar-yetki

      • Sekercik
    • Verimlilik:
      2.22%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Sakat olmak
« Yanıtla #19 : 16 Şubat 2014, 16:40 »
İlk dönem Nazlı Hila2e de bir erkek arkadaşı sen sakatsın o yüzden öğretmenimiz sana hiç kızmıyor demiş.Nazlıda yavrum kendini savunmuş hayır değilim demiş.O zaman yarış yapalım demiş beni geç demiş arkadaşı da.Nazlımda tabiki yapmamış hayır yarış yapmak istemiyorum demiş.Eve geldi olanı biteni anlattı.Bende oan bi düşünemedim.Yemeğini ye konuşuruz diye geçiştirdim.Akşamında kafam toplanınca konuştuk kızımla uzun uzun.Bu tür sözler duyacaksın bu kaçınılmaz dedim ama sen sakat değilsin dedim.Arkadaşlarından biri bi daha söylerse ''benim böyle yürümemi الله istedi benim alacağım mükafatı bilsen sen benim yerimde olmak isterdin.''gibi söylemesini öngörerek yavrumu biraz ferahlattım sanırım  uhu Ve devamında laf lafı açtı o sordu ben anlattım.Ne yapalım böyle böyle kendilerini tanıtacağız,gün gelip herşeyi öğrendiklerinde onlar bize bile sormadan gereken cevapları vereceklerdir bence.
Derdimi seviyorum
Biliyorum ki derdimi Veren de beni seviyor
Seven, sevdiğinin nazını ölçüyor.
Sevilen çekmesin de neylesin.


 

Sitemize ziyaretçi olarak giriş yaptınız. Yetkileriniz:

none

none

none

none

none

none

none

none

none
Yeni konu başlatamazsınız.

none
Cevap yazamazsınız.

none
Eklenti gönderemezsiniz.

none
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz.

BBCode
none
Açık

Gülücükler none
Açık

Resim
none
Açık

HTML
none
Açık




SimplePortal © 2008-2013, SimplePortal
SMF Default Theme Edit: Hasan Erturk | Google | sitemap
SMF 2.1 | SMF © 2013, Simple Machines
Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu
spinabifidaturkey.com