trans trans trans trans trans trans trans trans trans none Sohbet Odası Boş.
   

oasis

none Gönderen Konu: Acil bilgiye ihtiyacımız var  (Okunma sayısı 6089 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

  • avatar-yetki

    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Acil bilgiye ihtiyacımız var
« : 20 Mayıs 2010, 17:01 »
arkadaşlar berfinin 3 aydır 10 günde bir werdiğimiz idrar tahlillerinde enfeksiyon çıkıyordu.hocalar berfinin dosyası üzerine seminer yapacaktı.bugün sonuçu bize bildirdiler.hastahaneye yatış yapmamız gerekiyomuş  uhu   uhu   uhu  we berfine tak yaparken taktan mesane temizleyici ilaç uygulanacakmış böle bişey başınıza geldimi geldiyse süreklimi böle dewam edecek acaba bi sorun çıkarmı.ayrıca damar yolundan ilaç werilecekmiş.şimdilik ne kadar yatacağımız belli deil.hemen bugün yatış yapmamız gerekiyordu ama ben ilk önce araştırmak istedim internettede bi bilgiye ulaşamadım.sizlerden acil bana yardım etmenizi istiyorum.pazartesi sabahtan hastaheneye yatıoruz  uhu   uhu   uhu   uhu  inşallah ii haberlerle döneriz




  • avatar-yetki

    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: acil bilgiye ihtiyacımız war
« Yanıtla #1 : 20 Mayıs 2010, 17:20 »
canım ardanında aynı şeyler oluyo biliyosun yatışta idrar kesesine yıkama yapılıyo iyi geliyo biz yatığımızda yapılmıştı ama çıknca gene gene oldu bakalım yarın gidince belli olucak

  • avatar-yetki

    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: acil bilgiye ihtiyacımız war
« Yanıtla #2 : 20 Mayıs 2010, 17:49 »
hemşire ewde nasıl yapıldığınıda öğretecekmiş.ardanın canı yanıymu peki yoksa basit bişeymi

  • gülçingünay
  • Üyelik Tarihi: Oca 1970
  • Yer:

none
Ynt: acil bilgiye ihtiyacımız war
« Yanıtla #3 : 20 Mayıs 2010, 19:27 »
çok çok geçmiş olsun berfinimiz çabucak iyileşsin inşallah.

  • avatar-yetki

      • Cok-dertli
    • Verimlilik:
      20%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: acil bilgiye ihtiyacımız war
« Yanıtla #4 : 20 Mayıs 2010, 20:39 »
Gamze için de mesane ameliyatı sonrası kendimiz doktor tavsiyesi üzerine bir kaç günde bir mesane yıkama işlemi yapıyorduk. Sonda ve enjektör yardımıyla mesaneye ilaçlı su verilir ve tekrar çekilir. Korkulacak bir şey değil. Kültür neticesine göre de damardan antibiotik tedavisi başlanır. 10 günün sonunda şifa beklenir. Geçmiş olsun.
Bilgi, paylaşıldıkça çoğalır.

  • avatar-yetki

      • Huzurlu
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: acil bilgiye ihtiyacımız war
« Yanıtla #5 : 20 Mayıs 2010, 23:52 »
geçmiş olsun kardeş. inşallah sıkıntı olmaz ilk olunca insan korkuyo paniye kapılıyo ama bolubeyinin anlatığı gibi olunca bende rahatladım tekrar geçmiş olsun الله şifa versin...
ismi gönlümde aminlenen bir dua'sın ...

  • avatar-yetki

      • Mutlu
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: acil bilgiye ihtiyacımız war
« Yanıtla #6 : 21 Mayıs 2010, 10:08 »
Geçmiş olsun inşallah sıkıntısız atlatırsınız.

  • avatar-yetki

    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: acil bilgiye ihtiyacımız war
« Yanıtla #7 : 21 Mayıs 2010, 22:12 »
mesane yıkama işlemini  inş hergün yapmamızı istemezler çok üzülüyorum ya.o kadarda dikkat ediorum yinede enf kurtulmuyo.tamda reabilitasyona yeni başlamıştık.aradım orayıda boş günlerimizde telafi ederiz dediler.hastaneye yatmak insanın psikolojisini altüst ediyo.tek kızım ii olsunda 10 günde hastanede yatarız napalım

  • gülçingünay
  • Üyelik Tarihi: Oca 1970
  • Yer:

none
Ynt: acil bilgiye ihtiyacımız war
« Yanıtla #8 : 26 Mayıs 2010, 15:20 »
mrb.berfin ece nasıl oldu?merak ediyorum berfini.benim de aynı sorunlarım çocukluktan beri devam ediyor.sürekli enfeksiyon oluyor.antibiyotik bitiyor.2 gün sonra yine aynı durumdayım.idrar yolu enfeksyonum hiç bitmiyor.sürekli piyoleseptil kullanıyorum.gerçekten çok zor.الله yardımcınız olsun.sormak istediğiniz bişey olursa elimden geleni yaparım.

  • avatar-yetki

    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Acil bilgiye ihtiyacımız var
« Yanıtla #9 : 28 Mayıs 2010, 20:38 »
dün hastaneden yer olmadığı için çıktık.halimize bin şükürler olsun bizden çok daha kötü durumda olanlar war.damar yolundan sabah akşam iğne yapıldı.taburcu olunca kastan günde 1 kere iğne yaptırıyoruz.geriye 4 tane kaldı.bacağından wuruluyor.berfin kıyameti koparıyor bu arada.ama ben ağlamasına sewiniyorum.iğnelerimiz bitince  5 gün ara wercez kültür wercez.onun sonucuna göre antibiyotik başlanır galiba.bu arada mesanemizde temizlendi.hiç korktuğum gibi bişey deilmiş.gülçingünayada tşk ediyorum.kızımı merak edip endişelendiği için.tecrübelerinizden faydalanmayı isterim....hemen bi sorum war antibiyotik kullandıyormuşsunuz ya hala idrar yolu enf oluyomusunuz????


 

Sitemize ziyaretçi olarak giriş yaptınız. Yetkileriniz:

none

none

none

none

none

none

none

none

none
Yeni konu başlatamazsınız.

none
Cevap yazamazsınız.

none
Eklenti gönderemezsiniz.

none
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz.

BBCode
none
Açık

Gülücükler none
Açık

Resim
none
Açık

HTML
none
Açık


Acil bilgiye ihtiyacımız var Konusuna Ait Benzer Konular

Konu

Görüntülenme

Başlatan

Konu içeriği

none Hidrosefali ve Meningomylosel Hastası için Hangi Fakülte Hastanesi - Acil Yardım none Yanıt: 22 - Gösterim: 10239 - none merttamer Değerli Admin ve Dostlar,       Hidrosefali ve Meningomylosel hastası, 5. ayına girmek üzere olan bir kızım var. 2 defa Şant ve ... Devamı...
none Acil yardim none Yanıt: 14 - Gösterim: 4654 - none hilaldemir Gunaydin oncelikle ,cok gecmis olsun herkese yeni dogan kizimda spina bifida oldugu belirtildi su anda 44 gunluk kapali bir seki... Devamı...
none Acil yardimciniz ihtiyacim var... :( none Yanıt: 6 - Gösterim: 3226 - none can 7 senedir bir iliskim var birbirimizi çok seviyoruz. Kız arkadaşım hayatımızı birlestirmemizi istiyor. Aynı şekilde bende çok is... Devamı...
none Gos ve spina bifida ameliyatı için görüşlerinize ihtiyacımız var none Yanıt: 12 - Gösterim: 3549 - none Simaysimce Merhabalar, kızımız bugün 6 haftalık oldu. Doğumu ve tüm kontrolleri .(2 li test, afp 3 lü test ataşehir memorialda yapıldı. Ve ... Devamı...




SimplePortal © 2008-2013, SimplePortal
SMF Default Theme Edit: Hasan Erturk | Google | sitemap
SMF 2.1 | SMF © 2013, Simple Machines
Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu
spinabifidaturkey.com