trans trans trans trans trans trans trans trans trans none Sohbet Odası Boş.
   

oasis

* Muhammed'in ninnisi

none Gönderen Konu: Kabızlık  (Okunma sayısı 5534 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

  • avatar-yetki

      • seciniz
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Kabızlık
« : 15 Kasım 2012, 01:56 »
Sorunumuz kabızlık ama Muhammed 10 günde bazen 15 günde bir gün sadece isal oluyor ama öyle böyle değil bazen bir paket bez bile bitiyor. Bunu yaşayan va rmı?



Sabır gerektiren bir zamandasın
Pişman olmamak için çabalamalısın
İnanç'la gidersen doğru yoldasın
Neden ben diye düşünme sakın
Allah ın takdiri, bu alın yazın...

  • avatar-yetki

      • seciniz
    • Verimlilik:
      8.89%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Kabızlık
« Yanıtla #1 : 15 Kasım 2012, 04:05 »
Mesane enfeksiyon riskini artırır. Biran önce kabızlığın giderilmesi lazım. Doktorunuzla bu durumu detaylı şekilde konuşun. Bu konuda bazı beslenme programları,ilaç tedavileri, bazı ameliyatlar var.Beslenme programı ve ilaç tedavisini denemeden ameliyat yaptırmayın.Bazı doktorlar bu ameliyatı yapmaya çok meraklılar.

  • avatar-yetki

      • Fikirci
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Kabızlık
« Yanıtla #2 : 15 Kasım 2012, 04:57 »
Bizdede oluyor bu durum önce kabızlık arkasına 1-2 günboyunca ishal oluyor ama bunun için özel birşey yapmıyoruz.
Bu Boş Dünyada ANNE Olmaktan Daha Güzel Nevarki!!!

  • avatar-yetki

      • seciniz
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Kabızlık
« Yanıtla #3 : 15 Kasım 2012, 05:06 »
evet kabız!şey klozette oturtunca biraz yapıyor ama dediğim gibi bu 10 günde bir isal olması iyi mi kötümüü bilmiyorum ama isal olunca rahatladığını zannediyoruum
Sabır gerektiren bir zamandasın
Pişman olmamak için çabalamalısın
İnanç'la gidersen doğru yoldasın
Neden ben diye düşünme sakın
Allah ın takdiri, bu alın yazın...

  • avatar-yetki

      • Fikirci
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Kabızlık
« Yanıtla #4 : 15 Kasım 2012, 05:18 »
Açıkcası bizde öyle düşündügümüz için birşey yapmıyoruz bagırsakları rahatlıyor boşalıyor diye.
Bu Boş Dünyada ANNE Olmaktan Daha Güzel Nevarki!!!

  • avatar-yetki

      • seciniz
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Kabızlık
« Yanıtla #5 : 15 Kasım 2012, 05:55 »
hocalarımız ne düşünüyo bu konuda açıkçası merak ediyorum?ama inş bu ay götürüp bütün tetkiklerini yapıcam fakültede bakalım
Sabır gerektiren bir zamandasın
Pişman olmamak için çabalamalısın
İnanç'la gidersen doğru yoldasın
Neden ben diye düşünme sakın
Allah ın takdiri, bu alın yazın...

  • avatar-yetki

      • Neseli
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Kabızlık
« Yanıtla #6 : 15 Kasım 2012, 22:04 »
Beratta aynen dediğiniz gibi doktora götürdüm bir şey çıkmadı bazen öyle oluyo ki kakası beze bile bulaşmıyo biz bol bol hoşaf  içiriyoruz.
BERAT ÇELİK  MÜCİZE ÇOÇUK

  • avatar-yetki

      • seciniz
    • Verimlilik:
      0%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Kabızlık
« Yanıtla #7 : 16 Kasım 2012, 03:26 »
ben muhammed emercimek çorbası ve yeşil fasulye yemeğini yapınca bira iyi oluyo bide marmara da bize verdikleri bi şurup (bactirin)ömür boyu kullanacak dedi hergün bir tatlı kaşığı yediriyorum bu ilacı kullanan varmı yada başka bitr ilaç
Sabır gerektiren bir zamandasın
Pişman olmamak için çabalamalısın
İnanç'la gidersen doğru yoldasın
Neden ben diye düşünme sakın
Allah ın takdiri, bu alın yazın...

  • avatar-yetki

      • Sekercik
    • Verimlilik:
      4.44%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Kabızlık
« Yanıtla #8 : 16 Kasım 2012, 03:48 »
Bactrim ilacının kabızlık için olduğunu bilmiyordum.O bir antibiyotik değil mi? İdrar yolları enfeksiyonları durumunda içilen bir antibiyotik olarak biliyorum.
Kabızlık için ''duphalac''kullanılıyor.
Derdimi seviyorum
Biliyorum ki derdimi Veren de beni seviyor
Seven, sevdiğinin nazını ölçüyor.
Sevilen çekmesin de neylesin.

  • avatar-yetki

      • Cok-dertli
    • Verimlilik:
      24.44%
  • Ekstra Üye BilgileriExtra


none
Ynt: Kabızlık
« Yanıtla #9 : 16 Kasım 2012, 03:50 »
Bactrim enfeksiyon tedavisinde kullanılan bir antibiotiktir. Ancak bazı antibiotikler ishal yapabilir.
Bilgi, paylaşıldıkça çoğalır.


 

Sitemize ziyaretçi olarak giriş yaptınız. Yetkileriniz:

none

none

none

none

none

none

none

none

none
Yeni konu başlatamazsınız.

none
Cevap yazamazsınız.

none
Eklenti gönderemezsiniz.

none
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz.

BBCode
none
Açık

Gülücükler none
Açık

Resim
none
Açık

HTML
none
Açık


Kabızlık Konusuna Ait Benzer Konular

Konu

Görüntülenme

Başlatan

Konu içeriği

none Kabızlık hep böyle mi olacak none Yanıt: 53 - Gösterim: 15018 - none janenur Herkese merhaba,Benim sormak istediğim şey kabızlıkla ilgili. Benim kızım 2 bucuk yaşında ve biliyorsunuz tak yapıyoruz. Onun dı... Devamı...
none ve yıne kabızlık none Yanıt: 8 - Gösterim: 5653 - none janenur  merhaba,ve yıne kabızlık dedıgıme bakmayın. sankı gecıyor da ara ara oluyormus gıbı bır anlam cıkıyor cunku. öyle değil ne yazı... Devamı...




SimplePortal © 2008-2013, SimplePortal
SMF Default Theme Edit: Hasan Erturk | Google | sitemap
SMF 2.1 | SMF © 2013, Simple Machines
Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu
spinabifidaturkey.com